time to tell.

har inte orkat sätta mig ner och skriva på några dar nu.

i torsdags var det dags för sommarfest på jobbet. alla barn hade klätt ut sig som någon figur från astrid lindgren och sedan sjöngs det astrid lindgren sånger hela kvällen.det roligaste på hela dagen  var när min syster tittade förbi på jobbet. hon brukar ju till vardags vara i falun, men nu hade tillfälligheten tagit henne til en studentfest på andra sidan gatan från mitt jobb. fränt.

fredags spenderades inne i stockholm gåendes längs skeppsbrokajen. där hittade jag och björn malin och andreas, så det blev att hänga med dem. kollade på ostindienfararen götheborg och ett stort krigsfartyg. tog sedan en tripp genom gamla stan där vi käka glass för att efter det bege oss till kungsan för intagande av mat och dryck. mums. tog en cider till maten som gick rakt upp i skallen :)

på kvällen begav vi oss till hagaparken för lite samkväm med jocce och johan. vi kasta frisbee, åt mat och spelade spel. riktigt mysigt! blev sedan lite singstar hemma hos johan. najs avslutning. det roligaste var att få sjunga beep av pussycat dolls då jag har riktigt roliga dansminnen från kåren med just denna låt...*wihii*

idag har jag ingen aning om vad som ska hända. bada kanske? cykla? mysa? ingen aning! men kul ska jag ha!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0