tävlingsinstinkt.

när man numera kallar sig van cykilst (efter hela 3 cykelturer till jobbet) så har man ju rätt att tycka och tro lite. jag tycker att om man har cykelkläder från 80-talet och en cykel från 20-talet så bör man sakta ner när en sådan frän och ädel cyklist som ida kommer cyklandes. man ska respektera att ida är allsmäktigt bäst på cykelbanan och därav sakta farten. om man dessutom är tjej och cyklar på en äldre cykelmodell änd den ida har, så anser jag att det är fegt att "mörka" hur snabbt man egentligen cyklar. man ska alltså INTE låta ida cykla förbi och låta henne tro att "yes, där satt den rakt i krysset, tjejen hade ju inte en suck mot mig", för att sedan dra förbi högst upp i backen. dålig smak måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0