skrattstock.

efter många om och men så har jag orkat dragit mig till björns dator för att skriva ner några rader och publicera några bilder från och om skrattstock.

drog iväg till långholmen runt 14-tiden i tron om att vi skulle vara ganska tidiga...tjena... när vi väl kom dit så var alla sittplatser i amfiteatern upptagna plus att hela långholmen verkade vara belamrat av fika-grill-mat-häng-bad-sugna människor liksom vi. hittade en plats bakom ett hus med typ en meters syn av scenen utan hörsmån. var sååå mycket människor. hörde ingenting. scoutade reda på en plats längre bort från scen men med mycket bättre ljud och blev sittandes där i ca 5 timmar. vi blev ett riktigt gäng till slut. jag, björn, jocce, johan, elin och morbror ingvar. vilket gäng. :P

drog oss till slut framåt scen för att bevittna björn gustafsson och soran ismail. soran var riktigt rolig medan björn körde ett nummer jag redan hört (fastän med modifikationer). kom fram en 14-årig skånepåg också som var prao hos özz. han var lite smårolig faktiskt. han berätta att han inte gillade översättare som översatte "YippiKayEy Mother Fucker" till "Dra åt pipsvängen ditt lilla skogstroll"... okej att han var 14, men någonstans i översättningen bör det ha funnits ett Mamma..*haha*

aja. here comes some pics!


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0