midsommar.

jorå. jag och björn ångra oss. i torsdagskväll fick vi både ångest över att vi inte hade något planerat för midsommar. så det blev att beställa biljetter på sj och överraska mamma och pappa med ett besök. minen på mamma och annas ansikte när vi dök upp hemma hos dom var obetalbar. kanske var det för att jag en timme innan arrival hade ringt dem och beklagat mig över min miserabla midsommar. *hehe*

hem åker vi imorgon så bilder från helgens äventyr kommer på måndag!

1 vecka till semester!

puss!

Kommentarer
Postat av: Syster Camilla

Tror du jag blev chockad idag när jag pratade med Anna och hon sa att ni var i Falun......

Inte luras så där....

Kram

2008-06-21 @ 22:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0