jag bannar!

jag bannar den som kom på smulpaj! allt är smulpajens skapares fel! om denne person inte hade kommit på detta ljuvliga recept så hade jag säkert legat -10 kilo på vågen. lovar. :P

näe. men jag som trodde att det enbart skulle bli lättare med min viktnedgång när sommaren kommit har haft heeeelt fel. jag som trodde att motivationen, dom nyttiga råvarorna och energin skulle ösa över mig som en våg. men nej. it's all in my head. som susanne petterson sa; man måste BESTÄMMA sig. och ärligt talat så har jag inte gjort det. jag har tänkt att jag ska ge det ett försök. började precis skriva på meningen att "jag nu verkligen ska försöka på riktigt"... men all ickebestämdhet som finns i världen beslöt sig för att hoppa in i den meningen...

men. jag lider inte i nuläget. det enda jag egentligen vill är att kunna hitta kläder som passar bättre. men detta har ju bara med det yttre att göra. vilket jag egentligen kan klara mig utan. så jag kommer igen när jag bestämt mig. och när jag har riktigt bra orsaker.

puss på er. hoppas ni förstår något utav det jag skriver. ibland fattar inte ens jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0