gymnasiet.

fick ett brev igår från gymnasiet jag gick på. det visade sig att det är tioårsjubileum för programmet jag gick på (gick som andra årgång) och nu ska dom ha fest. kände spontant att "fanken va kul" så nu är det bara att leta upp dom som gick i klassen å höra om dom ska gå. åker inte själv. sådeså. men roligt hade de vart!

väntar fresten på 10årsjubileet från när man gick ut högstadiet. den klassen vill jag träffa och se hur det har gått. ett år till bara...

fan va gammal man är.. :P

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Storasyster Camilla

Vaddå 10 år.....tänk på att jag är 10 år äldre än dig så hur gammal ska då inte jag vara.

Fast om man tänker efter så är jag ju väldigt ung eller.....



2008-06-26 @ 15:42:30
Postat av: Linda

jobbar ju sista veckan vecka 30 så då kan jag inte komma... blir antingen vecka 31 eller helgen v 30skulle jag tro. kram

2008-06-26 @ 18:41:11
URL: http://lindamarianordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0