gissa!?

vad är det man (okej, JAG) alltid råkar ut för när jag blir en uns ledig? jo. SJUK. så här sitter jag på min första betalda semesterdag med feber. BAJS. jag märkte det redan inatt. jag drömmer så jäkla konstiga drömmar när jag börjar/är sjuk. inatt handla det om kartonger. kartonger i min säng. kartonger som gör att jag inte kan sova på vissa sätt. ja. kalla mig whack-job redan nu. det är okej!

så, vad blir det för konsekvenser av att man sitter hemma, sjuk utan ork att göra något. jo. man surfar. surfar på inredningsbloggar. sökandes efter sätt att fixa kaklet i köket. vi har de knäppaste fake-kaklet i hela sverige så nu funderar jag på dekorplast/vinylplast. finns att köpa på byggmarknader i olika utföranden. men. då må man ju fara dit och det lär jag aldrig orka.

nu ska jag knapra panodil en stund och kanske, kanske, köpa glass. men jag lär inte orka. sådeså.

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0