frustrerad.

varför kan aldrig killar bestämma sig? ja. ni påstår att det är vi tjejer som velar och villar, men nej nej. det är helt fel. det är ni. sådeså.

vill verkligen bara boka en resa till något varmt land. jag söker och letar och hittar förslag. pojken ifråga däremot bara skakar på huvudet och tycker allt är dyrt eller för äventyrligt. *haha* snart ger jag upp och låter honom boka allt. fast å andra sidan lär jag få vänta tills år 2013 innan jag ser något annat land än fagra sverige.

I-LANDSPROBLEM SÅ DET BARA SKRIKER OM DET. men men. :P

puss

Kommentarer
Postat av: elin

men.. kom ner till mig i indien i januari då! =D ja ska åka dit me skolan.. å om d går (hoppas!!) så stannar ja kvar där ett par veckor å semestrar efter att kursen slutat.... OM d nu inte e så att ja måste åka tibax me de andra för å avsluta nåt ett bestämt datum i skolan så blir d så... å en kompis till mig (angelica) ska komma dit då.... vi hoppas å ska försöka få till d! =) komsi komsi du me!

2008-06-29 @ 23:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0