en upplevelse.

igår hade jag min bästa restaurangupplevelse hittills. kohphangan på söder! ha aldrig smakat så god mat i så cool atmosfär!

hela stället kretsar kring thailand, så det är thaimat, thaipersonal och thailändska som gäller. inredningen är bambu, sittpuffar, tuk-tuks och massor av ljusslingor. någon gång per timme drar ett monsunregn igenom lokalen så allt blir svart och börjar blixtra. maten är het, även när det står "no hot" på menyn, men ändå sådär god het. inte som när man drar i två tacohotkryddmixar i 400 gram köttfärs utan bättre. sen kommer vi till efterrätterna. man. gottigotti. å drinkarna ska man inte tala om, dom ska svepas och beställas in fler. NAJS! för en som aldrig varit i thailand (som jag alltså) så är detta himmelriket, men även de som har vart i thailand säger att detta är the next best thing om man inte har biljetten betald. tjejer, när ni kommer ner, så vet ni vart vi ska!

lägger upp bilder från kvällen när jag får dom från malin!

dessa har jag hittat på deras hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0