bicicleta.

jag är en sann cyklist. cyklade till och från jobbet idag. igen. gillar att cykla tror jag. dagdrömde till och med om att köpa cykelkläder. sådana dära dämpade cykelbyxor med en jacka i en riktigt käck färg. typ illgul. kanske en häftig cykelhjälm. ;) bakom varje ironisk mening finns en uns av allvar. bara så ni vet. :P nejmen allvarligt så är nog cykling lite av min grej. okej. först kommer all typ av lagsport. men om det skulle behöva väljas en individuell sport så får det bli cykling. känslan när man besegrat storbacken och mjölksyran är riktigt skön! men nu ska jag sluta yra.

imorgon är det 5årsavslutning på jobbet. blir myspys tillsammans med de som ska börja skolan till hösten. *mys*

nu är det duschen som gäller och sedan lite god mat tillsammans med björnen i soffan!

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

duktig du är Ida! kram!

2008-06-16 @ 17:49:09
Postat av: Syster Camilla

Se nu till att ingen snor den här cykeln också......

2008-06-16 @ 20:47:02
Postat av: Mamma!!!!!!!!!

Duktigt cyklat, men skaffa hjälmen före kläderna.

2008-06-16 @ 22:40:50
Postat av: Anna

Va coolt att mamma skriver inlägg=) hehe...du är såå duktigt ysteryster=) cykla är ju kul oxå=)

2008-06-18 @ 14:13:30
URL: http://tegels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0