spännande.

ni kanske har märkt att jag skaffat en sådan där grej som visar vartifrån folket som läser min blogg är. jag tycker det är superspännande att se vartifrån ni kommer. förra veckan hade jag en läsare från pheonix, arizona (mind my spelling). hur sjutton kom den läsaren hit? jag vet ju oftast vilka folk det är som läser genom att se vartifrån dom kommer, men vissa har jag ingen aning om... jag är sååå nyfiken!! hejsa gärna i kommentaren!

spännande är det också att jag ska flyga på torsdag. men alla flygbussar är uttagna i strejk. spännande. förhoppningsvis hinner jag gå till arlanda om jag börjar imorgon bitti ;)

nu ska jag entertaina lite. elin och arne (björns fader) är här på besök. vi ska se på allsången och leta efter mina andra gäster som skall frysa i regnet uppe på solliden. hoppas dom får bra väder!

puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0