snart hemma.

har njutit fullt i 5 dagar nu! sol, bad och skratt! avslutar gärna varje semester så här :) dock må jag börja jobba på att inte störa mig på småsaker. okej. man bor jäkligt nära varandra när man seglar, så det är inte lätt. men det blir ju faktiskt inte roligare av att man hela tiden funderar på varför folk är som dom är. jag är ju som jag är och det är ju okej, varför kan jag inte bara låta andra vara som dom är. får bli att läsa lite mia törnblom när man kommer hem ;)

nu är linda på väg hem till mig också! mycket trevligt! hoppas vädret håller i sig så vi kan mysa massor i solen! och dessutom har ju lönen skuttat in så där finns det också saker trolla med!

nä, nu ska jag njuta av sista semestern!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0