sandhamn intaget.

nu regerar vi i sandhamn! ligger mitt i smeten med båten. första parkett. vill ni se så följ länken och titta efter bilden från hamnen med 5 större båtar i mitten. den första från vänster är vår! tyvärr sitter jag vid en mac, så ni får kopiera som på den gamla hederliga tiden...

http://www.sitepilot.se/special/wax_cam/cam.html

ska iväg å inta lite mat snart. och visa min nya SNYGGA bränna. har aldrig (jo, men inte de senaste 7 åren) haft möjligheten att spendera varken mertiden av sommaren utomhus eller ens haft semester för att göra det. men det har ett yrke som dagisfröken och tre-dagars segling ändrat åt mig!

puss på er!

Kommentarer
Postat av: ejlien

hej! ja fick ju sms från dig för många dar sen.... men ja hade inte ditt nummer inlagt så jag visste inte vem d va från... å ja kollade på eniro först nu =P därav d uteblivna svaret... nåväl.. du skrev ju att ja skulle gissa vart ni var.. well.. jag gissar att ni var på 7th heaven...(??) =P haha... jävlar va många punkter d blev i d här inlägget(!)



det låter som att ni har det supernajs... fortsätt me det, kramsikrams!

2008-07-23 @ 22:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0