luleå, här kommer jag!

så. nu är det bara 1 timme kvar innan vi beger oss till flyget för att flyga norröver. alltid lika spännande att flyga. älskar och hatar det om vartannat. *huuu* dock är det fantastiskt att man kan på en timme befinna sig 100 mil längre bort. gött att slippa den 12 timmar långa bilresan!

men vad ska vi göra då? jadu. förhoppningsvis blir det lite bad, massa besök hos farmor, göte m.m. vi ska på inflyttningsfest hos helena, vi ska gå på färjan. jadu. det finns saker att göra.. jag sa dessutom klippa mig!! ska packa ner kablen till mobben så man kanske kan ladda upp lite bilder.

gårdagen var riktigt skön! var ner till solna c och handla lite leggings och beautyfying things. fick sms av malin som undra om jag ville följa med och mata änderna. *haha* ni skulle ha sett. när ankor reser i grupp är de verkligen lätt skrämmande. dom har värsta strategierna när det gäller att få mat. omringa den med påsen, se till att den får panik och kastar brödet och anfall påsen. *haha* roligt var det!

naj naj. nu ska jag se till att jag packat det sista!
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0