@home.

sådärja. 22.02 steg jag in i lägenheten. flyget gick super. kunde till och med starspotta lite. dock känner jag inte till deras namn så det är ju inte mycket att skryta med. gjorde dock min största starspott hittills när jag på utestället Färjan gick förbi Mats Sundin vid ett av borden. tyvärr fick jag det inte bekräftat förrän yp 5 dagar efteråt. men men..

har annars farit runt som bara den. tyvärr blev det nästan inga bilder alls. kameran låg tryggt nedpackad i väskan under hela resan. en ren fick jag korn på i alla fall.

klippte mig i förrgår. blev grymt nöjd. hade småångest i frisörstolen då min förklaring av vad jag ville ha var "se bara till att det blir ascoolt och dödshäftigt", liite vagt kanske. men som sagt. supernöjd. what do you think?

  

på söndag drar jag ut igen för den sista veckan på semestern. den ska spenderas i skärgården tillsammans med björn och hans kompisar jocce och johan. jag kanske till och med kan titulera dom som mina kompisar. kommer hem på fredag för att kunna umgås med LINDALUSEN! såååå roligt! ska tänka ut massa roliga saker!

nu ska jag lata mig i soffan!
puss!

Kommentarer
Postat av: Linda

sååååå himla fin frisyr,du passar massor :) ja nu är det inte lånt kvar tills jag kommer, bara en jobbig vecka som jag verkligen inte ser fram emot men sen så :) blir nog att jag åker bil ner hela vägen tror jag,vi får se. men jag är påväg :) kram

2008-07-19 @ 09:31:28
URL: http://lindamarianordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0