hasta la vista solna!

nu drar jag till falun. eller rättare sagt imorgon förmiddag. jag skulle ljuga om jag påstod att jag skulle glassa där uppe och njuta av semestern i en solstol. men jag skulle också ljuga om jag sa att jag inte såg framemot att åka uppåt. alla mina (minus en då) syskonbarn ska vara där uppe. både tuva, lina, pelle och einar. plus systrarna mina. anna och camilla. det ska bli skoj. men lite pirrigt. ska vara barnvakt. okej. jag är ju inte ny i gemet när det gäller att arbeta med barn. men ändå. dessa kan ju få men för livet!

sitter annars och fundrar på om man ska trycka på sista knappen och vips ha en charterresa till solen i december i handen. hittat urfint hotell i egypten. har aldrig vart där men det verkar ju fränt. och soligt. och varmt. fanken, 30 grader i december. det är inte illa. men, det är ju inte ökenklimat för intet liksom. jaja. snart lär vi bestämma oss i alla fall, så inte nå andra nissar snor våra platser!

nu har börnen gjort rhubarbersaft åt mig. mums.

puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, du får vara försiktig med Tuvis på torsdag..vill ha tillbaka min unge med ett helt och rent minne..=) eller nått=)

2008-07-01 @ 22:33:46
URL: http://tegels.blogg.se/
Postat av: Emma

Ida! Fundera en gång till på Egypten.! De va ingen höjdare när jag var där..går inte in på allt här men; ville bara säga det! kram!

2008-07-02 @ 10:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0