hängkuk & shopping.

ja. det är en ordlek igen. har vart och kollat på filmen hancock som i mitt huvud translatar till hängkuk. might not be funny, but I think so. helkonstig film men riktigt skoj. funderar på hur dom kom på storyn som utan att avslöja för mycket skruvas till under sisa halvtimmen. rekommenderas i alla fall!

annars har dagen bestått av shopping. ja inte sådan där rolig egoshopping utan shopping av förnödenheter. blev massa smaskiga saker som jag direkt ska sluta med efter semestern. herregud. de fyra kilon jag blev av med innan semestern sitter firmly på min kropp igen. men. jag är ju inte en dumbom. jag vet hur dom kom dit. och jag vet hur dom ska försvinna. jag hade i alla fall roligt när jag skaffa tebax dom! *mums*

nu ska jag packa lite. hoppas verkligen på riktigt najs väder i veckan. sola och bada vill jag göra!

finns på mobilen hela veckan. ni som inte har mitt nya nummer, leta på eniro.

fresten. boka upp 20 september. då ska ni till solna. sådeså. inbjudan kommer senare med posten.

puss på er! nu ska jag rocka skiten ur sista semesterveckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0