design och inköp

så råkade man förstöra hela sin design då. så nu har jag fått sitta och trixa till allt. IGEN. vettefan hur jag vill ha det heller. så nu får det vara som det är en stund. grönt är ju skönt enligt dom som vet!

annars har jag inhandlat böcker idag. åhlens kör köp 4 betala för 3 på pocketböcker just nu så då kunde man ju inte låta bli.

som vanligt blir det verklighetsbaserade böcker man köper. jag försökte verkligen hitta något fictionliknande. blev en sådan i alla fall. så nu ska det läsas av. har redan läst två böcker. taxi av alexandra pascalidou och mig äger ingen av åsa linderborg. båda riktigt bra men annorlunda. inte sådant där som jag kallar smaskigt men riktigt intressanta levnadsöden som presenteras på ett härligt textkonstnärligt sätt.


Kommentarer
Postat av: Anna

vill låna den nakna sanningen sedan=)

2008-07-01 @ 18:54:01
URL: http://tegels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0