dåså.

då har man blivit kicksparkad in i verkligheten igen där glass och sol inte är en del utav vardagen. eller jo. det är faktiskt fortfarande så! väl på jobbet så är vi två "fröknar" och 3 barn. eftersom förskolan är inne i en renoveringsperiod så kan vi inte vara inomhus. det är ju okej så länge det inte regnar och så länge vi inte är fler barn... jag och malin har semester fortfarande, fast med barn. igår var vi iväg till stranden. idag flydde vi hem till malin och hennes djur och imorgon ska vi vara i solna och leka i plaskdammen. kanske vi tar oss till fjärilshuset. vem vet!

har cyklat till jobbet nu två dagar i rad. suck vad svettigt det är! och trött blir man också. :P konstigt va!

har precis suttit och surfat på present till Tuva, hon fyller ju faktiskt 1 om en månad, shit! hon som är/var så liten. hittat två riktigt fräna grejer som jag faktiskt inte tror någon annan kommit på. får se vad det blir. annorlunda säger jag i alla fall, och sådant som hon kan växa med! pedagogiskt!

nu ska jag vänta på att maten ska laga sig själv. får se om det funkar!

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0