borta bra, hemma bäst!

må säga det. har haft det riktigt sköj i helgen, men va skönt det är när man väl får smälla igen dörren här hemma!

har hattat runt mellan mor&far och syster denna vecka vilket gjort att man blivit lite yr.  har vart till lager157 inte mindre än 2 ggr (vilket egentligen är helt normalt när man har camilla på besök:) och gjort av med aproximadamente 600 moneras. shit. å då hade man redan beställt kläder för typ 400:- innan man åkt upp. men aja. nu kan jag byta lite. å fin känner jag mig också, så iår när vi drar upp till luleå så kan jag känna mig finfinefinfin!

vi hann även med en tripp till framtidsmuseet i borlänge för lite lek. kul att einar (snart två år) är modigare än min när det gäller att gå i mörka rum. han tuffade på där inne med moster i släptåg. *huuu*

jag måste tipsa om att "åka hiss". ni vet, när man är på affärn och bakom en frysdisk sakta böjer på bena så det ser ut som man åker hiss. lägg gärna till ett tryck på de fiktiva hissknapparna. faaaan va sköj!

ikväll kommer en gammal gymnasiekompis och sover över. hon å killen ska gå på allsången imorgon har de bestämt, så varför inte slå två flugor i en smäll! så nu ska jag dammsuga lite. känns som det är dags... :P

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0