what not to wear.

har vart besatt av den serien eftersom jag tycker de ger så tänkvärda tips. några jag tagit till vara på är just det som jennifer skrivit om att accentuera sina bra features. i mitt fall är det nog bysten och midjan. min "svaga" områden är just min runda mage och armarna vilket gör att jag vill försöka trolla bort dessa. armar kan man dölja, men ni ska veta hur svårt det är att hitta snygga långärmade plagg! tycker jag i alla fall. har kollat lite på halens (hatar webbshooping då man inte kan prova något, men det är oftast där jag hittar snygga grejer) som ni gärna får kommentera på.


hittade denna och gillade hur man accentuerar midjan. långa ärmar för att skyla lite men dock är den lite genomskinlig vilket iof kan avhjälpas.


vet inte om jag gillar denna eller ej. tänkte dock på att draperingen kanske kan skyla magen lite eftersom tyget draperats lite just däröver.


hade gärna sett denna klänning i någon anna färg, men gillar både mönstret och att det satt ett skärp på den :P har alltid vart lite flickpojke i min klädsel men känner nu (speciellt när jag ska börja arbeta som lärare i både klassrum och idrottshall) att jag vill klä mig lite mer feminint.


denna gillade jag stark på grund av de vida armarna. passa nor både med leggings och jeans :)


letar också efter en jacka till sommaren i lagom material. denna var fin på bild, men på? ingen aning..

en sak till. vart handlar ni byxor? försöker hitta sköna byxor i valfritt material men med lite högre midja. de enda byxor jag hittar är tyvärr lite mormorsbyxor som inte är allt för snygga. förslag? drar typ 44-46 just nu kanske..

Kommentarer
Postat av: miss xl

Nr 1 och nr 4 vill jag ha! Det är så synd bara att man inte kan prova...

2008-01-17 @ 13:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0