världen e liten.

så har man vart på ännu ett möte om jobb. men när får jag börja arbeta!? vill inte plugga mer! är så grymt less. men men. jag har ju jobb om jag vill...verkar dock som jag kan kamma hem lite mer pengar på denna pool än den andra vilket känns gött! 121 spänn i timmen fick jag ju på tallbacka så mindre än så känns det inte som jag ska. tackar säger jag i sådana fall!

roligast idag var när jag klev in i lokalen och direkt såg en tjej från falun som är ett år yngre än mig. visade sig t o m att hon gått humanvetarprogrammet året under mig. världen är liten. så nu har jag en ny sara i mobilen. fränt fränt.

outsiders. shit. sopätare. gillar tänket för fanken va vi konsumerar, men skulle aldrig i mitt liv bege mig ut i sopen själv efter mat. *huuu*

nu ska jag sussa!

puss!

Kommentarer
Postat av: morron-elin

tallbacka! jobbar du på tallbacka! eller.. har jobbat(?) där gick ju camilla, lena å katta i skola
=D
coolers
;)

2008-01-10 @ 10:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0