varför försvinner alla bra tankar?

har kommit på mig själv de senaste dagarna att massa uppslag om vad man skulle kunna skriva om i denna blogg oftats kommer på bussen. saker man hör, saker man ser och saker man reagerar på. men när man väl kommer hem så är dessa tankar försvunna. man borde ha en diktafon eller något. ett anteckningsblock. man sitter där på bussen och får höra massa götta, men allt försvinner. liksom mina ord.

jag och min arbetskamrat (båda 83:or) snacka om det idag. verkar som att alla vi eminenta 83:or har problem med att finna ord. uttryckena eh och öh används väldans mycket och uppfinnelserikedomen brinner när man febrilt hittar på nya ord.

annars händer inte så mycket. är så omotiverad till att göra något. omotivationen kan också vara trötthet, har inte i detalj undersökt detta än. alltså omotiverad att ta tag i mitt liv. göra saker till rutin, typ gym 3 gånger i veckan. tror jag måste börja gå på några klasser. vill helst gå på dans eller något, men varken tid eller pengar finns. aja. one day.

ska göra något annat. blir väl teven. snark.
puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

hur gör du allt så snyggt??=)

2008-01-31 @ 23:10:34
URL: http://tegels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0