uppsatserna utskrivna.

så har man skrivit ut den uppsats man ska opponera på. tror den är riktigt intressant. handlar om bedömning och hur det kan vara möjligt att samma uppsats kan få olika betyg trots de skriva betygskriterierna. ska börja läsa alldeles strax. vill bara blogga lite först.

idag hörde äntligen min simarbetsgivare av sig. trodde de hade dumpat mig eftersom jag inte hört av dem på två och en halv vecka. så idag ringde de och berätta att  på lördag har jag pass. va bra. jag är inte hemma på lördag. :P men dom får skylla sig själv. ska inte vara jag som ska behöva ringa dom och tjata. men det verkar som jag får några pass på lördagar, några på söndagar och eventuellt några på torsdagar. det sämsta med detta är ju att jag redan vet att jag är borta två av dessa 8 kursveckor. :( men det tänker jag vara. missar varken svenska skidspelen eller tuvas dop. jag är ju för fanken fadder! big responibility.

har umgått med systra mi idag också. och tuva så klart. dom sitter ihop. nästan i alla fall. tog lite picturas på en fabulösa lilla damen. har planerat olika tårtkombos också. olika fyllningar alltså. kanske blir att testa på fredag. men då lär jag träna innan ;)



söting va!

Kommentarer
Postat av: Anna

vilken sötis=) hehe

2008-01-14 @ 15:55:07
URL: http://tegels.blogg.se
Postat av: Linda :)

nåååå så söta!hihi

2008-01-14 @ 20:36:25
URL: http://lindamarianordin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0