that's my cool and I can't take it off.

sååå. några minuter innan jag ska sticka iväg till jobbet. hoppas verkligen att jag ska trivas! jobbigt om man tackat ja till ett längre vikariat och det slutar med att man vantrivs. men. så kan de ju alltid vara.

har gjort slut med mitt andra jobb nu. the ugly way. email. it's not you, it's me. den perfekta frasen. inte. men så är det i detta fallet. jag har ingen som helst lust eller inspiration just nu. vill fokusera på mig och mitt arbete. 

jag gör som perez hilton. i'm a follower. yeah i know. but i dont give a damn. :P



Kommentarer
Postat av: eva

hoppas du kommer trivas på jobbet! :)

2008-01-28 @ 07:41:11
URL: http://prinsessavonluthagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0