stöten. vilken pärla.

äntligen har jag kommit in på vännen lindas blogg. åh vilka minnen som dyker upp när man läser. Ja linda, jag kommer ihåg den där vallan! köp aldrig tejpvalla och speciellt inte till skidor som inte är era. och försök så gott ni kan att få bort vallan efter användning. man ska nog inte vänta i..hmm..va blir det, nästan tre år att ta bort det linda ;)

vilka minnen alltså. boendet med ole och pocka. deras gitarrspel och mys på kvällarna. elisabets trippande på nätterna till oles rum. våra nattliga snack om allt och inget. lekar och skoj med massa sprit. för idrottslärare kan dricka. jag lovar. vi är värst! hälsosamma my ass! :P

kommer aldrig glömma dom stunderna! kommer finnas i mitt hjärta tills jag dör. eller blir så pass senil att jag inte kommer ihåg mitt eget namn. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0