starstruck.

så ringde dom ändå. tio i elva.

Poolen - "Hejsan, du ska jobba på fritids i eftermiddag från klockan 12. Det betyder att du bör sitta på en buss om 20 minuter."

´hade lagt tankarna om jobb på hyllan. men tydligen ringer dom när som helst under dagen. jag säger inte nej till jobb, men lite jobbigt blev det när jag inte hann käka lunch. det betyder att hittills idag har jag käkat två fullkornsmackor, ett glas mjölk, två mackor till mellis och två bananer. mycket saker men lite energi. så nu e jag lååååg. ska käka massa broccoli och pasta med korv. mums.

en kul grej var i alla fall när kändispappan kom och skulle hämta på fritids. som vanligt med kändisar så glor jag fruktansvärt mycket. så pass att kändisarna skulle uppfatta en som toker. vilket gjorde att jag försökte playa it cool. gick ganska bra. tror han inte tyckte jag glodde sååå mycket. undra bara om kändishustrun kommer imorgon då. iof en ingift sådan, men ändå. skulle vara coolt.

nu ska jag sammanfatta mera uppsats. blir nog klar denna vecka ändå. :D

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0