skönt ändå ut i fingertopparna!

har gått upp i veckan. hela ett hekto. *haha* men men. jag slösar inga tårar på det utan tar bara nya tag. så jag begav mig till gymmet! så skönt. 30 minuters träning på "gräshoppan". ingen aning vad det kallas egentligen, men man känner sig som en gräshoppa. observera dock att en bra träningsbehå är till stor fördel när man ska leka gräshoppa. *boink boink*  inte undra på att man inte är allt för perky *haha* men jag älskar dem ändå. mina bröst alltså :P

jag har ju satt som "mål" att gå ner 10 kilo. men. ja, det kommer ett men. om jag innan dess blivit fastare i fläsket så kanske jag ändrar mig. som jag alltid sagt. väger hellre 90 kilo med muskler än 70 kilo utan.

var det fresten någon som såg programmet minivuxna på femman? vad fanken har hänt egentligen? här är ett program som visar på att det enda som egentligen räknas är utsida och pengar. hur kan man säga till sitt barn att det inte är okej att vara fattig? är man fattig för att man vill vara fattig undrar jag då? blir man lyckligare av pengar? ska bli kul att se när dessa barn (okej, när de bli vuxna) sitter med 1 miljon på banken och är ensam så inihelvete.

som i filmen tillsammans; Hellre äta gröt tillsammans än oxfilé ensam.

Kommentarer
Postat av: miss xl

Håller med: väger hellre mycket men med mycket muskler! Jag tycker det är fint med definerade muskler men det kommer ta tid... Hur, När Var tränar du?
Svar på din fråga, ja "tappa.se" är en betalsajt, har ingen självdisiplin så för mig är den ett bra sätt att hålla kolla på vad jag stoppar i munnen och den motiverar viktnedgång genom steg och motion. Jag måste i allafall ha den till en början, för att komma i gång men skulle önska att jag slapp.

2008-01-14 @ 12:53:48
URL: http://xl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0