segt.

så seeegt det kan gå då. uppsatsen ska vara inne och klar på onsdag i nästa vecka och min diskussion är knappt påbörjad. hittar ingen ingång och inspiration till att diskutera något alls. sedan har jag börjar fundera över om jag egentligen ens ställt bra intervjufrågor och fått fram det jag "ville" få fram. jag förstår hur ni kände er förra året. var glada att ni gjorde det i par!

i morgon blir det tidig uppgång så jag kan klara av en del arbete innan all teve börjar. för när klockan väl har slagit 13 så är jag fast. jag är för lättdistraherad.

aja. let's do somethin' about it. sådeså.

puss.

Kommentarer
Postat av: Emma

Registrera dig på http://susnet.se/tjanster/ (finns flera andra sidor med) sen ska du lägga in html-koden i din blogg..lite komplicerat. Registrera dig först så kan jag maila hur man göra exakt! kram!

2008-01-03 @ 19:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0