opponering avklarad.

dock var jag den enda som inte direkt blev godkänd. *morr* men, jag hade inte skrivit någon sammanfattning eller abstract. måste även förenkla lite saker. har för ovana att skriva riktigt långa meningar. inte bra. ska. börja. skriva. kortare. jag. lovar. :P

nu ska fanken engelskan klaras av. ska skicka email imorgon. jävla grammatik.

funderar på att slopa simmet dessutom. vill jag verkligen vara upptagen varje helg i vår? tror inte det. om det är pengar jag oroar mig över så kommer jag ju inte tjäna mindre än jag redan gör på vikariepoolen. så. en lugn och skön vår ska jag ha. måste bara förklara detta för simföretaget. inte kul. men men. har ju inte skrivit något kontrakt än så.

nu ska jag återgå till matbordet. mamma, pappa och anna har snackat skit länge nog om mig. :P

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Usch, är ingen höjdare att hoppa in och vikariera. Ändå jobbar jag i den klassen varje dag..men nu blir det annat när man måste agera överhuvud! å ja, vi måste verkligen styra upp nåt! kram!

2008-01-20 @ 22:45:28
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0