okej, vad lider jag av?

så har man fått den blunta sanningen. ja. eller. det beror ju på. så länge jag inte gått till en läkare och mätt mig på alla möjliga sätt så har jag ju inte egentligen fått någon titel.

image54

detta kändes ju inte så kul. men. om jag lider av fetma. vad gör då hälften av alla amerikaner? nu var jag väl lite dum. men. tycker inte jag är så stor. men det är inte kul. ännu en drivande kraft till ett hälsosammare liv. enligt viktklubb.se kan jag redan den 3dje juli ha gått ner 25 kilo med deras program. men jag ska göra själv. sådeså. tror jag. får se. utgår från detta.

10/1 - 90 kg á 167 cm. då vet ni. vikt är bara ett nummer. vikten är inte jag. sådeså. 

så ska vi se. den 3dje juli. återkommer med resultatet. :P

Kommentarer
Postat av: miss xl

Hej! Jag har samma inställning som dig, jag ser inte heller mig själv som överviktig eller tjock. Tror det är bra, det måste ju betyda att vi har bra självförtroende? Men iallafall så vet jag att jag skulle må bättre om jag gick ner. Tänker ofta på att jag kan få en blodpropp och diabetes typ 2 om jag inte gör nåt åt saken.

Är du med i viktklubb? Jag var med där förra året, men tyckte sidan strulade så mycket. Nu är jag med i tappa.se det är inte så mycket folk där men jag tycker den är bättre när man ska se på IN och UT balansen.

Har du nåt delmål? Ska vi ta ett tilsammans? Kanske Jennifer (jenniferjsdiary.blogg.se) vill vara med.
Fortsätt kämpa! Jag vet du fixar det! :)

2008-01-11 @ 01:42:57
URL: http://xl.webblogg.se
Postat av: jennifer

hey! Count me in! :) har inget delmål, men det kan nog va rätt bra att skaffa sig än, alltid bra att ha mål att gå efter.
Aw, tack! va gullig du är! Ja, jag vet inte hur jag tänker riktigt när jag klär mig, är nog undermedvetet att jag vet vad som passar och vad som inte passar. men, jag kan tipsa dig absolut, kan skriva nått om det senare. Den röd/svarta klänningen köpte jag på H&M förra året. den är underbar, satt som gjutet hehe. den kanske finns kvar vem vet...check it out :)
kram

2008-01-11 @ 18:27:32
URL: http://jenniferjsdiary.blogg.se
Postat av: Jennifer

Gud, BMI...jag ligger väll också på över 30. fetma...pffhh!! Don't think so.:P

2008-01-11 @ 18:28:52
URL: http://jenniferjsdiary.blogg.se
Postat av: elin

cheeses.. ja tror inte mina ögon... den där bmi-skalan e creepy....!
ja har säkert oxå över 30.. men invärtes
=/

2008-01-12 @ 19:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0