no blöjkoma för mig!

vet inte hur jag klarade av att slippa byta blöjor, men på något sätt så blev det bara så. ärligt talat så kände jag ingen bajslukt under hela dagen. men. som oerfaren så ser man väl inte alla smådetaljer som tyder på bajsblöja. aja. jag har haft det trevligt idag i alla fall. ingen unge som skrämdes av min uppsyn. najs. ;) alla var så snälla så fastän fröknarna inte var allt för talförda. av tre fröknar så stack två utan att säga hej då. tack för den. var först på slutet när avdelningarna slogs ihop som jag hitta någon att prata med. det visade sig att vi bodde i samma område. så nu har jag någon att heja på. så jag ser lite cool ut.

imorgon ska jag ut till älvsjö. ska till en skola bredvid ett slott. fränt. kanske jag stöter på någon hertigs barn eller något. :D

nu ska det mysas i soffan. ska se på "i am legend". sägs vara helt okej. hoppas på det!

puss på er!

Kommentarer
Postat av: miss xl

Ja man borde unna sig andra saker, det är jag duktig på faktiskt men det är ju det där att ligger det framme en chokladkaka så går det ju inte bara att ta EN bit... självdisciplinen är ju helt värdelös. hmmm finns väl inget annat att göra än att bita ihop på "nåt" sätt.

I'm a legend. Den funderar vi på att se! Var den bra? Betyg?

2008-01-23 @ 20:49:11
URL: http://xl.webblogg.se
Postat av: mera ejlien

finns d ett slott här???
=o
shit asså... ja måste verkligen upptäcka området.. innan ja flyttar igen (i sommar)!

2008-01-24 @ 19:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0