martin martin martin.




visst var det martin som först gissade rätt i min lilla kändistävling. Egentligen är det ingen överraskning, för vem är det som har kollen liksom. trodde jag skulle vara klurig, men icke. han måste ha tagit det på hassan direkt utan att googla. det kunde ju vart erik haag. men nej, han tog luuk!

martin och jag går way back, ända till året 2004 :P där träffades vi genom den eminenta högskolan dalarna och idrott a, men jag tror det inte var förrän idrott b om ens ped b som vi började umgås mer socialt. som till exempel den där filmkvällen med maraton från sju till sju. så många skratt, så lite sömn.

vill man skratta så ska man umgås med martin. han är en riktig entertainer som både kan spela instrument, sjunga och dansa. han är en riktigt påhiitig man som med sin intelligens kommer nå långt.

2005 började vi läsa engelska tillsammans och jag tror inte jag hade klarat det utan honom. grymt bra på engelska som han är så kan man alltid lita på att han säger de rätta sakerna.

året efter torde det vart började vi vår karriär tillsammans som den eminenta ledarduon för Young Gymmix. En gympatimme för barn med dans och rörelse som tema. det var många skratt, någon tår här och var och svett hemma i vardagsrummet då koreografier skulle göras. kommer aldrig att glömma.

Martin är en suverän människa som jah tycker alla borde lära känna. Han gör det han vill och gör det gärna ofta, typ spelar fotboll. fast nu kanske han inte hinner. Tycker alla borde gå in på hans blogg för att gratta han till segern!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var värmande ord, blir ju nästan rörd! Allt för att man har koll på Kristian Luuk... Eller för att citera Zlatan: "Nu överdriver ni"

2008-01-23 @ 15:14:32
Postat av: elin.. igen... =P

haha... vilken looser man e som inte fattar att hela kändisgrejjen e överspelad.... *suck* trött...
=)

2008-01-24 @ 19:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0