jobbelijobb.

har jobbat så mycket att jobbet jag borde ringa och säga upp mig på inte hinns jobbas med. förstår ni?

egentligen har jag inte arbetat grymt mycket, men för mig, former student ida, så är 10 timmar på två dagar ganska mycket. eller lagom. eller perfekt. mer perfekt om man fått dubbel lön. men okej. jag ger mig.

har gått bra på fritids ialla fall. har byggt lego, ritat manga, vikt loppor, spelat spel och ätit massa snöpajer. och igår pratade jag till och med med kändispappan. götta! och ja syrran. det är ett jobb.

idag ska jag på förskola och arbeta med småbarn. detta betyder egentligen bara en sak i mina ögon. bajsblöjor! men men. jag måste tuktas. har jag kunnat byta blöjor på gamlingar så ska man väl klara av en och annan småtting. frågan är dock. vad gör man med småttingar. hur små är småttingar. 1-3 år? endel kan prata i alla fall har jag listat ut genom att tänka på pelle och david. aja. jag tror det blir kul i alla fall. har jag inte skrivit på några dagar så vet ni att jag ligger i blöjkoma. 

nu ska jag äta frulle och göra mig i ordning. oömma kläder (men ändå propra) och packa underställ. tänker inte lida som jag gjorde igår då jag ändå hade kläder på mig. *huttra*

ha de gött idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0