gott.

såå, grattis på oss alla för det nya året. att vi överlevde. shit alltså. :P

hade ett riktigt fint nyår med finmiddag och massa gott sällskap. fast fanken va kallt det var! stod inne och kolla ut på alla fyverkerier istället. kom ihåg att alltid ta med extra byxa, tröja, jacka och mössa när ni ska se på fyverkeriena. och när ni ska ta kort på varandra kom alltid ihåg att i förväg bestämma om ni ska ta bild i färg eller SEEEEEEPIAAA... herregud så jag skratta. tyvärr inte åt några jag kände så det kan ha sett och låtit lite oförskämt. men när man ser två uppklädda översminkade tjejer som ska vara med på bild (som dessutom ska upp på blogg) och som plutandes med munnarna med den bredaste stockholmskan skriker SEEEEEPIIIIAAAAA så kan man inte annat än garva.

man kan heller inte sluta skratta åt minnet när ida ska krångla sig in på toa bland alla människor och två gånger slår själva dörrkanten i huvudet varav jocke bara kollar på en och man vet vad som komma skall... har aldrig försvunnit så snabbt in på toa. och då hade ida bara druckit 2 cider. tjejer. fattar ni hur totalt jag grävt ner mig. jag är på stöten-nivå liksom. en cider sen tjolahoo. Carro kom ihåg det nu när du ska på skidutbildning. var försiktig med spriten den dagen ni vart ute heeela dagen. det räcker med en. sen är du släckt. :P

vill få upp lite bilder här snart. ska fixa. sådeså.

puss på er!



har inte björn de goaste kompisarna måste jag bara tillägga. jocce ringde nyss och var på k-rauta där han hittat sådana dära kvistar med ljus i som jag vill ha. 75% rabatt!!! tjena, baj mii tooo säger jag bara. :P snällt. tackar så mycket! må kvinnlig fägring komma till dig..:P



Kommentarer
Postat av: mingla

Är du duktig på bloggdesign? Jag fattar noll så jag hade behövt lite hjälp :). bra blogg du har förresten.

2008-01-02 @ 14:31:44
URL: http://fuckmingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0