finito?

e jag klar nu? ska jag skriva med? vrida och vända på en tanke till? jag orkar inte faktiskt. tror jag lämnar in den nu. resten får komma på opponeringen, som jag tror jag är klar för. annars borde de väl ha sagt till innan, eller? man vet aldrig.

har annars bara suttit vid datorn och teven idag. björnen är förtfarande sjuk så.

har dessutom pratat med syrran också. hon ska börja blogga om tuva. eller tuva om syrran. eller. ja. vi får se hur det blir. men ni måste läsa. kommer bli ascoolt!

har försöka designa om bloggen också. och lindas också, men jag får in till headern på hennes. sorry. kanske måste byta stilmall för det. ingen aning. man borde vara ett geni.

hoppas de ringer från poolen idag. så jag vet vart jag ska jobba imorgon. förhoppningsvis med yngre barn. det hade vart skoj. annars ringer de och väcker mig imorgon. shit. upp tidigt. men det brukar fungera ändå!

nu ska jag. ja. göra något annat. borde gymma men orkar inte gå själv. får väl annars försöka övertala en björn till ett träningspass i sovrummet. *hehe*

herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0