ett angenämnt problem.

så. då sitter man här igen. yrvaken. kan verkligen inte med morgonar. känner ingen hunger så frukost blir det dåligt med och temperaturen utomhus säger åt mig att krypa ner igen. men allt detta är ju egentligen inget problem. 

jag skulle kunna ha bott på gatan utan tak över huvudet. jag skulle kunna vara så fattig att jag inte hade råd med frukost. och om jag väl var så pass fattig att jag bodde på gatan utan pengar och mat så hade jag nog vart vaken dygnet runt.

gud vilket deprimerande inlägg.

hoppas det händer roligare saker som jag kan skriva om. vi får se. ska ut i skogen idag. :)

puss på er!

Kommentarer
Postat av: miss xl

Hej Ida! Hur får du till en sån egen titel design, kan jag få övre delen till html koden av dig, du kan sända den till min email om du vill. Har du bara en vanlig bild?

2008-01-31 @ 19:13:14
URL: http://xl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0