dinner!

jag har vart riktigt duktig. inte ätit godis på två veckor! var dock nära idag. åt två äggmackor till lunch vilket gjorde att jag efter tre timmar var hungrig som en varg. när ida blir hungrig så blir hon först sötsugen. massa sötsugen. så då googlar ida sig igenom hela internet och dreglar över tårtor och kladdkakor. sedan blir hon grinig. då vet man att man borde mata ida. det bästa är ju att ge henne mat direkt så hon lugnar ner sig och blir mätt. det som är mindre bäst är att dra med henne till ica för att handla. oj så mycket smaskens ida var sugen på. men. jag höll mig ändå!

så nu är ida jättemätt på två tortillas med mycket grönsaker och lite köttfärs och ost. jag o björn köpte varsin 33 cl cola zero. har inte druckit läsk på två veckor heller. men men. läskeblask är inte min favorit så det är lugnt. fast om man ser tillbaka så har det druckits några liter läsk i mina dagar. köper man hem en 1 1/2 liters läsk på kvällen så är den ju slut när man går och lägger sig. sitter man hos christian som köpt en fridge mate med cola så har man druckit en del. men. det gäller att göra allt med måtta. sådeså.

ska försöka skriva om roligare saker här snart!

annars kan ni ju kolla in tuvaliten.blogg.se ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0