alldeles för tidigt.

sitter och väntar på att jobbet ska ringa och säga om och vart jag ska jobba. det sämsta med sådana här pooler. aldrig garanterat med jobb. men, om inte, så har jag ju faktiskt en uppsats att ta itu med. vilket inte heller sitter helt fel. vill bara bli klar!

jag måste säga att jag inte fattar ett skit när det gäller min vikt och kropp. har vart hemma hos mor och far i en vecka. ätit det jag vill, dvs, två semlor, ostbågar och en tredjedels bakelse plus övrig mat, riktig husmanskost! gissa hur mycket jag gått upp? jag skulle själv ha trott minst två kilo, men nej. plus ett hekto. riktigt nöjd. :)

mitt mål denna vecka är promenader. minst tre längre promenader. får inte "träna" på grund av le operation (läs med fransk dialekt) men promenader passar ju utmärkt då! så kanske man ligger nere runt 90 prick i slutet av veckan. 

var till jocke igår och kolla på film tillsammans med björn. good luck chuck. riktigt komisk film. hur skulle ni känna er om alla ni legat med gifter er med den person de dejtar efter er, sedan träffar eran livskärlek och kommer på F**k! The next guy will be it. not me. the next guy. aja, se den och ni lär se hur pundig filmen är.

nej. nu får de ringa. hoppas på att få jobba som resurslärare eller på förskola idag. vill inte ha allt för stort ansvar idag. :P

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0