aj.

shit. nu var body pumpen avklarad men om jag hade fått valet att efter uppvärmningen amputera mina ben vid höften hade jag haft massa träning kvar. jag vet inte hur ni gör när ni ska träna gluteus och quadriceps, men jag verkar enbart träna hamstringsens... alltså när man sakta böjer bena och går upp. framsida lår jobbar ju lite men främst är det väl gluteus som arbetar för att sträcka i höften? eller? blir nog att ta fram wirhed och läsa på lite.

idag har jag namnsdag :) systeryster anna ringde i morse, sedan mamma och mormor. najs. inte för att jag firar namnsdagar, men ändå. ska göra efterrätt till min ära ikväll ändå. såå lite firande blir det. ska göra peach melba. typ persikor, hallon och maräng. direkt från vv's receptbok. så sååå dåligt är det inte. och efter detta passet så är jag värd.

ska till christian snart och se på när killarna spelar tevespel. ska allt knycka en kontroll!

puss på er!

fresten, e lite nyfniken på vilka det egentligen är som läser bloggen. hejsa gärna! puss!

Kommentarer
Postat av: carro

hejhej=) föresten tack för hjälpen med gävle=)

2008-01-05 @ 21:27:58
Postat av: elin

hejsa! =P

ja läser här ibland... asså, ja läser ju alla inlägg, men ibland går ja inte in så ofta å då blir d lite mer å läsa... om du förstår hur ja menar(?)

ja kan nog tråkigt nog konstatera att den blogg du länkar till (min asså) inte kommer användas... ja upptäckte att d går å ha bilder på myspace-bloggen, så d blir den som lever vidare...

2008-01-06 @ 22:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0