vi systrar äro lika.

så knappar man in sig på syrrans blogg. och var står det där? "idag har jag bakat matbröd och chokladkaka". jaha alltså. antingen så har vi telepaterat med varandra eller så härmas du anna:P har precis käkat nytt hembakat bröd och igår åt jag chokladkaka. mumsit. ska lägga ut recepterna här någon dag!

fick ett roligt sms av martin p idag också. vår käre frände, folkpartisten och "pump it up" mannen, daniel nilsson, har gått och blivit tennisklubbschef i torslanda. stort uppslag i en annonstidning. det är inte sant tänkte man. men jo visst. några fniss kläckte man ur sig.

blev riktigt nöjd med tuvas doppresent igår. så jäkla cool. hoppas hon gillar det bara!

puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

määh, har jag pratat med dig om matbröd eller??? nej just de..:P telepati tror jag på=)

2008-02-04 @ 23:14:31
URL: http://tegels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0