techno i mitt huvud.

vaknade med ett ryck. mitt i en dröm. gud vad man är trött då. sedan dess har en inledning till en technolåt spelats i mitt huvud. vet inte om jag hört den någonstans eller om det bara är min egen fabrikation. men svängig är den. det är grym bas i inledning..*dunk dunk dunk dunk* sedan kommer en pojkkyrkokör och sjunger *oooh oooh oooh I just can't pay the rent,  oooh oooh oooh I just can't pay the rent, oooh oooh oooh I just can't pay the rent, you keep me aaaall night*

Någon som känner igen? antar att texten jag hör är återkommande i låten. aja. skratta ni bara!

man märker att man behöver sova när man för tredje gången på en vecka somnar 20 minuter in i filmen... sådeså.

puss på er, nu ska jag till el trabajo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0