off we go.

sådå. nu är det gymmet som gäller. ska försöka lunka på så länge det går på gräshoppan. får alltid grym sockerdricka i fötterna och tårna efter en kvart som inte vill gå över. ska försöka stå ut. någon som vet vad felet är? min teori är att jag pronerar lite när jag går. kommer ni ihåg den lektionen med Leo? när vi fick stå på en spegellplatta för att se hur vi belasta foten. jag belasta foten som om jag hade downs syndrom. alltså inte förjäkligt, men karaktäristiskt för en person med den diagnosen. tror det är något med det. eller kan det vara något annat?

aja. klockan 15.30 kan ni se mig på teve. sitter på rad 10 ner emot isen. bara att ta fram kikaren. det är alltså hockey det handlar om. sverige-finland!

herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0