näsblod x2.

hann blöda näsblod en gång till innan jag la mig för att sova. jag säger som linda. huvva!

har vart så trött på sistonde. var aldrig så här trött när jag jobba på volvo, tillsammans med näsblodet så börjar jag fundera lite. något samband kanske? känner mig fruktansvärt tråkig emot björn med tanke på att jag somnar överallt. igår gick jag och la mig innan house än slutat och kommer inte ihåg när björn kom in. hemskt. ska verkligen försöka hålla mig vaken. tror jag får dra med mig björn ut på en promenad. man kan ju inte somna ståendes liksom. ;)

nu ska jag jobba! herrå!


update
 
försök aldrig ställa diagnos själv. googlade på näsblod och trötthet. fick fram att det kan vara både leukemi eller diabetes. nu ska jag inte bli hypokondriker men en artikel om diabetes stämde äckligt mycket in på mig. ska beställa till hos vårdcentralen tror jag.

http://www.expressen.se/halsa/1.446374/jag-blodde-ofta-nasblod

aja. ska inte skrämma mig själv eller någon annan mer. nu lägger jag ner denna diskussion med mig själv.
puss!

Kommentarer
Postat av: linda

välkommen till klubben ida, det är så här det är å jobba med barn. Man är tokslut på kvällarna! jag somnar alltid framför teven :) haha kram

2008-02-13 @ 15:28:42
URL: http://lindamarianordin.blogg.se
Postat av: ejlien

va läskigt d låter när du skriver sådär... ja har inte läst artikeln eller va d e du länkar till, men ja blir rädd ändå.... ja tror inte heller d e bra å självdiagnostisera... d e ja expert på dessvärre... ja hade tillåme KOL ett tag
=P

appropå veckans uppdrag så har ja haft lite tur... idag bjöd en klasskompis på en bit choklad!
=D
men ja undrar hur helgen blir.. men den kanske inte räknas in i veckan? *hoppas*

2008-02-13 @ 17:15:49
Postat av: Emma

Nope, har inte ringt dig! Du kanske har nån annan bekand här? Eller har du sökt jobb i V-ås? :) kraam!

2008-02-13 @ 19:26:18
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0