melodifestivalen. tips.

jadu. så hur går de ikväll?

lasse lindh är förra veckans brandur. ola kör någon slags 90-talspop men kommer säkert gå vidare på flickröster. the nicole verkar vara förra årets addis black widdow fast utan den "falska" sången. alexander schöld är den nya jimmy jansson. ganska skönt att slippa honom iår, men denna kille som ersätter är inte så rolig heller. Rongedalbröderna är ju ganska roliga att kolla på som doapojkar bakom trazan och banarne sååå, det kan bli bra. sanna nielsen får försöka toppa förra året. jag menar. om patrik kan texten efter en vecka så måste låten vara bra. mina förhandsfavoriter är ju kebabpizzebagarna andra generationerna. har grymt höga förhoppningar på dom. kan vara bubblare. eller? men det som känns som mest tippat ärä ju att carola och andreas johnson kommer gå vidare. detta är då lite farligt. kanske blir som idol. folk röstar inte. velvet gick ju inte vidare förra veckan liksom...

aja. där fick ni min genomgång.

ikväll ska de ätas kebabpizza till andra generationens ära. köpt ingredienser till en riktigt god fruktpaj också. förhoppningvis åker rendition in i dvdn så jag får se den någon gång!

ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0