mardrömmar.

huvva. drömt mardröm. fast ändå inte.

jag har min gamla högstadieklass väldigt varmt om hjärtat och dessa återkommer då och då i mina drömmar. inatt var en sådan natt. drömmen skulle föreställa något slags jubileum där vi alla möttes ute på gårdsplanen. jag satt i en grupp där en kille började röka på. det slutade med att han på något sätt hade lejt massa folk för att "ta hand" om mig. valde att vakna innan jag fick reda på hur. huuu. jag var mighty good på karate i drömmen i alla fall. :P

förskola idag. ska blir roligt! ja, jag ska inte gå på förskola, utan jobba. :P måste höra om jag blir kvar en vecka till. hoppas på det! både för min ekonomis skulle, men faktiskt också, för att det är superkul! småbarn blev till och med lite roligare igår. men eftersom jag nu har sagt det så kommer det gå åt he-vete säkerligen. *knack knack på huvudet*

aja. ha de gött. måste göra mig fashionabel!

Kommentarer
Postat av: Linda

du ser, förskolan är inte så hemsk :P

2008-02-07 @ 18:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0