los småttisar.

vilken dag alltså. av 5 småbarn (fick hoppa in på småis) så gallskrek totalt 3 samtidigt under hela utflykten. kunde inte göra något annat än att bunta ner 2 av dom i vagnen och braka på. tur att de lugna ner sig när vi väl kom in. kanske inte låter så farligt. men men. har listat ut varför jag inte gillar småbarn i alla fall. citat: "jag vill kunna RESONERA med barnen".

annars är jag riktigt impad av dessa barn. idag bakade alla semlor. och ack så goda de blev. gillade dom grymt. har hittat något med jag gillar. tror min ultimata skola se ut som en montessoriskola med genustänk. ska forska lite mer i montessori men har redan kommit fram att högstadieskolor med montessori är ganska få...

har sökt lite fler jobb nu också. verkar inte gå så bra för mig. ska försöka mig på att söka lite sommarjobb också. vill helst jobba med barn, men det lär väl bli att sitta på ica eller något. ska leta i alla fall!

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0