jajaja.

känner mig inte alls taggad för bloggen just nu. är mest trött när jag kommer hem och känner för närvarande att inget särskilt intressant har hänt som är värt att nämna.

har börjat jobba som ordinarie nu. så nu har man ansvar upp till örona. fast det känns precis likadant som innan. ska se hur det bli när man ska börja planera saker och ting... ska leda upptäckarna nästa vecka. så lite må jag nog studera.

helgen var annars väldigt lugn. förutom fredagen.

jag och björn hade siktat in oss på att åka med 17.44-tåget till falun. det enda som var fel med den siktningen var att mamma bokat in oss på 16.55-tåget. tur att vi kom på det!... 5 minuter efter att tåget gått då vi hämtat ut biljetterna från automaten. så där satt vi som ett par fån. så det blev till att boka nya biljetter. kom till falun strax efter halv elva och 500 spänn fattigare....*snark* lagom trött var man.

lördagen spenderades på Lugnets skidstadium kollandes på Kalla och Hansson. fanken va spännande de blev i slutet. Kalla klappa ihop och Hansson spurta in på en 5e plats. grattis! Herrarna gick de desto bättre för med Södergren på en tredje plats! sedan blev de bara massa mys med tuva, mamma och pappa.

på söndag kanske jag ska se på andy warholutställningen på moderna museet. skulle vara coolt. 80 spänn kan jag nog offra;)

bilder från helgen kommer senare. är för trött!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0