från det ena.

till det andra... det bästa med en blogg är att man kan skriva precis det man vill i den. det sämsta med en blogg är att när man väl blivit fast i bloggandet och vill skriva, så har man inget att skriva om... but that's life ey?

de senaste dagarna har jag fått hört många roliga saker av de små knåddarna på jobbet, men inget sitter fast i minnet när jag kommer hem. förutom kommentaren jag fick av en liten pojke: "Du ser GANSKA cool ut i dina glasögon." 
Najs, då vet man det! :P

ska åka iväg på utflykt med de få barn vi har idag på förskolan. hela 6 stycken. ska till bibblan och sedan ska vi fika lite granna. mys!

måste också passa på att hedra Björn idag för att han hann med pendeln. jag skulle aldrig orkar. BJÖRN E BÄST, INGEN PROTEST!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0