bu eller bä?

ett av mina tips gick in. men om jag hade vetat vilken nivå det skulle vara på låtarna så hade jag nog hoppat över alltsammans. den enda som jag gungade lite till var velvet, men, den gick inte vidare. dock var det ett mindre "mirakel" att den där eva-dahlgren-wannabeen gjorde det. okej, bara andra chansen, men ändå. aja. nästa vecka kommer kebabpizza slivovica att ta hem segern. jag säger det redan nu. plus idola. flickidolen. dock inte min.

min humornivå idag har sjunkit till killgängsnivå. bara så ni vet. fick in ett par one-liners som punkterade vissa personer. *hehe* i am PURE evil. :D

tipset för natten är att prova på arkeologisex. verkar vara en intressant, djupdykande och introvert metod som kan uppskattas av sådana med smak för lite mer detaljerade sexupplevelser.

puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0